Jobba hos oss

Bröderna Andersssons har hela produktionen samlad på ett och samma ställe - från produktutveckling till färdig möbel. Med jämna mellanrum söker duktig och kunnig personal. Kanske är det just dig vi får hälsa välkommen till vårt team!

Löne- och ekonomiadministratör

Löne- och ekonomiadministratör

Du vill arbeta i ett högt tempo och är villig att hugga i där det behövs. Du har erfarenhet av ekonomi- och löneadministration. Du är driven och van att arbeta självständigt. Du tycker det är intressant med inredning och möbler.

Du kommer till ett familjeföretag med korta beslutsvägar där du har stora möjligheter att påverka utvecklingen av ditt ansvarsområde. Välkommen till oss!

Arbetsuppgifter

Du kommer främst att arbeta inom två områden:

  • Löneadministration till företagets 73 anställda via lönesystemet Kontek.
  • Löpande redovisning via Pyramid såsom fakturascanning, kundreskontrahantering, attestflöde och avstämning.

I din roll ingår också andra administrativa uppgifter till exempel artikelhantering. Du är behjälplig i att svara i telefon, ta emot kunder och andra externa besökare.

 

Kvalifikationer

Du har utbildning inom ekonomi och minst ett års erfarenhet av administrativt arbete med ansvarsområde inom ekonomi och lön.

Du hanterar det svenska språket i tal och skrift.

Det är meriterande med erfarenhet av Kontek oc h Pyramid.

Du är serviceinriktad, flexibel och pålitlig. Du har organisationsförmåga och kan självständigt planera och slutföra dina arbetsuppgifter.

 

 

Ansökan

Ansök via mejl till Kjell Maxson senast 15 januari med CV och personligt brev.

 

Anställning

Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning

Arbetstider: måndag – fredag 8-17 (kl 12 fredagar under vår/sommar)

Omfattning: 80 -100%

 

Kontaktperson

Kjell Maxson, ekonomichef

Kjell.maxson@broderna-anderssons.se

0383-346 01

 

Se våra tyger 2018